#1 tyrinėjimas ir
analitika

Kad svetainė būtų veiksminga pardavimo ir prekės ženklo skatinimo priemonė, pirmiausia susipažinu su jūsų verslu.

Dabartinės svetainės analizė

Stebiu funkcionalumą, paraiškų apdorojimo tvarką, duomenis iš analitinių sistemų, nustatau privalumus ir problemas.

Sprendimo paieška

Išsiaiškinu, kokias konkrečias užduotis turėtų išspręsti naujoji svetainė ir randu būdą, kaip pasiekti rezultatą: ar reikia pereiti visus kūrimo etapus nuo prototipų kūrimo iki įgyvendinimo kode, ar užduotį galima išspręsti naudojant konstruktorių.

Padedu nuspręsti, kuri platforma tinka jūsų svetainei.

Veiklos kryptis

Įvairios pramonės šakos turi savo ypatybes, kurios dažnai lemia klientų pritraukimo ir pardavimo didinimo būdų pasirinkimą.

Tikslinė auditorija ir jos segmentai

Gebėsiu suprasti vartotojų norus ir modeliuoti pagrindinius jų sąveikos su svetaine scenarijus: kur, kada ir kokiomis sąlygomis.

Geografinė pardavimų vietovė

Daug kas priklauso nuo to, ar vykdote verslą miesto, regiono ar viso pasaulio ribose. Be to, skirtingų šalių gyventojai svetainėje gali elgtis skirtingai.

Įmonės struktūra

Svarbu suprasti situaciją ne tik rinkoje, bet ir įmonės viduje, nes svetainė yra vienas iš verslo įrankių.

Kainų konkurencija

Pigios prekės ir paslaugos reklamuojamos kitaip nei aukščiausios kokybės, todėl ieškant sprendimo reikia atsižvelgti į reklamos, kainos, kokybės lygius.

Problemos su pardavimais

Jei indentifikuosiu verslo „kliūtis“, kuriose susiduriate su pardavimo sunkumais ar net prarandate klientus, galėsiu pasiūlyti šios problemos sprendimą.

Konkurencinga aplinka

Svarbu adekvačiai save įvertinti ir nepamiršti atsižvelgti net į netiesioginius konkurentus. Vartotojas lygins jus su jais, todėl projektas turi būti kuriamas atsižvelgiant į kitų žaidėjų buvimą rinkoje.

Plėtros planai

Kad sukurtas sprendimas artimiausiais metais nepasentų, svarbu jame numatyti galimybę vystytis tam tikra kryptimi.