Kad svetainė būtų veiksminga pardavimo ir prekės ženklo skatinimo priemonė, pirmiausia susipažinu su jūsų verslu.
Stebiu funkcionalumą, paraiškų apdorojimo tvarką, duomenis iš analitinių sistemų, nustatau privalumus ir problemas.
Išsiaiškinu, kokias konkrečias užduotis turėtų išspręsti naujoji svetainė ir randu būdą, kaip pasiekti rezultatą: ar reikia pereiti visus kūrimo etapus nuo prototipų kūrimo iki įgyvendinimo kode, ar užduotį galima išspręsti naudojant konstruktorių.
Padedu nuspręsti, kuri platforma tinka jūsų svetainei.
Įvairios pramonės šakos turi savo ypatybes, kurios dažnai lemia klientų pritraukimo ir pardavimo didinimo būdų pasirinkimą.
Gebėsiu suprasti vartotojų norus ir modeliuoti pagrindinius jų sąveikos su svetaine scenarijus: kur, kada ir kokiomis sąlygomis.
Daug kas priklauso nuo to, ar vykdote verslą miesto, regiono ar viso pasaulio ribose. Be to, skirtingų šalių gyventojai svetainėje gali elgtis skirtingai.
Svarbu suprasti situaciją ne tik rinkoje, bet ir įmonės viduje, nes svetainė yra vienas iš verslo įrankių.
Pigios prekės ir paslaugos reklamuojamos kitaip nei aukščiausios kokybės, todėl ieškant sprendimo reikia atsižvelgti į reklamos, kainos, kokybės lygius.
Jei indentifikuosiu verslo „kliūtis“, kuriose susiduriate su pardavimo sunkumais ar net prarandate klientus, galėsiu pasiūlyti šios problemos sprendimą.
Internetinių svetainių kūrimas, priežiūra. Puslapių kūrimas.